Crosser CR3 PRO 600W 20Ah Blue

Crosser CR3 PRO 600W 20Ah Blue від компанії DREAM - фото 1
23 550 ₴
В наявності

Доставка

Детальніше про доставку

Оплата

Характеристики

Код товару
DS111
Виробник
Crosser
Стан
новий

Опис

Електричний велосипед Кроссер CR-3, 600W

1. Простота і надійність конструкції + функціональність (багажники або друге сідло для пасажира);

2) Дуже зручна по посадці для будь-якого віку (висока посадка), відмінна прохідність (завдяки 20-ти дюймовим мопедним колесам і амортизації передньої вилки) і компактні розміри, навіть менші за звичайні велосипеди на 26 колесах;

3. незначна вага і мотор-колесо дають змогу покривати пристойну відстань тільки на електротязі.

Двигун на моделі пропонується найпотужніший з раніше доступних варіантів. Він розвиває справжні 600 Ватт. Причому варіант мотора для Кроссер CR-3, можна було б використати ще потужніший, однак це не стільки б додало у швидкості, скільки активніше стало б «з'їдати» батарею. Тому така версія - це принцип розумної достатності.

Максимальна швидкість заявлена виробником може сягати 40-45 км/год, а максимально можлива дистанція пробігу становитиме до 35-45 км залежно від навантаження та дорожніх умов.

Колеса у Crosser CR-3 мають розміри 2.50-20 переднє і 2.50-20 заднє.

Тобто вони однакові і формат взаємозамінності збережений.

Шини мають не гладкий, а розвинений протектор і дадуть змогу впевнено пересуватися навіть в умовах ґрунтових доріг. А ось конструкція обода зазнала змін.

Спицьований варіант замінений на більш практичний і стійкий до ударних навантажень варіант з профільованими опорними елементами. А сам обід має потовщену двошарову структуру в місці сполучення з покришкою.

Загальна вага колеса в зборі перевищує вагу звичайного спицьованого колеса всього на 200 грам - це взагалі нічого. А за міцністю перевершує звичайні спиці. Ба більше, такий обід можна правити в разі удару, тому що і обід, і внутрішні опори виготовлені зі сталі.

У стандартну комплектацію входить:

- сталевий передній багажний кошик;

- РК панель приладів;

- фара гологенного світла;

- покажчики поворотів попереду і ззаду;

- дзеркала заднього виду;

Розмірність і тип шин: 2.5 -20 передня / задня

Система гальм: передній / задній (механічний) барабанний; обидва з приводом від важелів на кермі

У конструкції двигуна застосовано одну з найновіших технологій, яка заснована на використанні не неодимових магнітів, а алюміній-нікель-кобальтових елементів зі сплаву AlNiCo.

Магніти цього типу мають гарну термостійкість і механічну міцність. Відливання є найбільш широко використовуваним способом виробництва таких магнітів. Вони використовуються в гальмівних системах ABS в автомобілях, язичкових контактах, датчиках і в медичному обладнанні.

Сплав AlNiCo має низку важливих характеристик:

  • низька коерцитивна сила

  • високий рівень залишкової індукції: магніти деяких форм можуть створювати потужні магнітні поля

  • максимальна робоча температура до 450 °C

  • складається з відносно дорогої сировини: нікелю і кобальту

Якщо висловитися зрозуміліше - найбільш важливим і значущим плюсом магнітів AlNiCo є довготривалість їхньої ефективності. Електро-магнітна індукція зберігається протягом декількох років без істотного зниження, а це забезпечує електромотору тривалу працездатність протягом тривалого терміну експлуатації.

Акумуляторна батарея тягова свинцево-гелева, тип батареї AGM із загальним номіналом 60V-20Ah (600 Вт*год).

Масо-габаритні характеристики

Довжина, мм 1700

Ширина, мм 400

Висота, мм 1150

Споряджена маса, кг 63

Параметри двигуна

Ємність акумуляторної батареї Lead-Acid 60V-20Ah (батарейний модель складається з п'яти АКБ)

Запас ходу на електротязі, км ≤40

Розрахункова кількість циклів заряду батареї ≤450

Характеристики

Max швидкість під час руху на електротязі, км/год ≤45

Двигун, тип Інтегрований у заднє колесо безщітковий електродвигун постійного струму 600 Ватт. У конструкції двигуна застосовані Алюміній-нікель-кобальтові магніти (AlNiCo).

Додаткове пасажирське місце є

Охоронна сигналізація - є

Живлення для підзарядки батареї - Електрична мережа з напругою 220 Вольт (заводський модуль для підзарядки додається в комплекті)

Розширений стандартний пакет опцій

Передній речовий кошик.

Світлотехніка задня Габаритний ліхтар, стоп-відбивач і покажчики поворотів

Світлотехніка передня

LED-фара

Тип батареї Свинцево-кислотна батарея з сумарною напругою 60 Вольт і ємністю 20A . Середній час повного заряджання від 6 до 8 годин.

Тип приладової панелі

РК панель приладів з індикацією ступеня заряду батареї, швидкості, покажчиків повороту та індикаторами ввімкнених елементів зовнішнього освітлення

Тип приводу

Інтегровані в заднє колесо електродвигун потужністю 600 Ватт

Задній гальмівний механізм - Барабанний з ручним приводом за допомогою важеля на кермі

Передні гальмівні механізми

Барабанний з ручним приводом за допомогою важеля на кермі

Підвіска передня Телескопічна вилка з пружинами та амортизаторами

Колісні диски Сталеві профільовані ободи

Вантажопідйомність, кг 180 (рекомендована вага вантажу для збереження запасу ходу 110-120 кг)

Розмір шин передні/задні 2.5-20 / 2.5 -20; шини з камерою

Значення пакувальних розмірів мототехніки

Ширина, м 0,35

Висота, м. 0,80

Об'єм, куб.м 0,40

Вага, кг 65

  • доступні кольори: червоний, сірий, темно-синій, чорний, коричневий

  • РК панель приладів

  • фара і повороти

  • дзеркала

  • блокування коліс у разі крадіжки

  • передній багажний кошик

  • бічні вантажні підніжки

  • передня додаткова LED фара

  • зарядний пристрій

  • при виробництві електромотора використовувалися магніти з алюміній-нікель-кобальтових елементів (сплав AlNiCo) - мають хорошу термостійкість і механічну міцність, довготривалість в експлуатації

Ми використовуємо cookies для покращення якості нашого сервісу